söndag 4 juli 2010

Dagarna går...

Ja dagarna går riktigt fort & man hinner inte blogga.
Med detta underbara Sverige väder också så sitter man ju inte inne alltför många timmar.
Veckan har erbjudit jobb måndag till fredag &så ledig i helgen.
I fredags var jag och Alex på bio och såg Eclipse... Och jag bara älskar Twilight :)
Längtar redan till den fjärde filmen...
Lördagen erbjöd ju självklart sol och bad i Mårängen i Skärblacka tillsammans med älsklingen, Amanda, David, Maria och John. Underbart!
Amanda är så himla duktig på att simma.
Sedan blev de grillning hemma hos dem i Svärtinge, Jossa, Jonas, min mamma och barnens farfar dök också upp & de blev självklart bad i poolen med efter maten.
Amanda ville ju visa upp allt hon kan :) *sötis* sen var de dags att hoppas bomben. Alla grabbar hoppa nästan bort allt vatten.. hi hi, men mysigt var de.
Jag skjutsa sedan in Maria och Mamma till trädgårdn, de skulle ut och parta ihop.
Alex & jag gick sedan hem till Jossa och Jonas och såg på fotboll!

Idag gick vi upp tidigt, åkte till Ica Maxi och köpte vår picknick och sedan begav vi oss till Motala och Varamon tillsammans med Jossa och Jonas.
Underbar dag med röd hud nu på kvällen.
Har hunnit storstäda HELA lägenheten, känns riktigt bra nu.
Ska strax ut och gå oxå.
Toppen helg <3

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar