onsdag 23 juni 2010

Onsdag i Stockholm

Idag vakna jag utav solen lyste in på vårt hotellrum.
Jag satte på tv:n och låg kvar och drog mig.
Älsklingen var lite svår väckt, men de är han alltid :)
Efter en halvtimme gick vi ner och åt underbar frukost.
Nackdelen är att jag inte orkar så mkt frukost, Alex blev nästan arg på mig.. Ha ha.
Men de blev kaffe till frukost och jag har faktikst varit riktigt pigg hela dagen.

Vid halv 12 var vi inne i centrala Stockholm för shopping,
jag har shoppat shorts, linne, tröja, klänning och byxor.
Ska ta kort på allt sen.
Babe han köpte nya shorts och nya strumor, sedan ville han gärna ha en jacka,
som kosta 6000 kr.
Men den fick han vänta med :)

Nu ska vi strax ner till rasturangen här på hotellet och käka.
Imorrn bitti åker vi hem igen :(
Vi vill inte, trívs bra här.
Men man måste ju hem och jobba på brännan också..
Hi hi hi.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar